Get this gadget at facebook popup like box

Your Exclusive Personalized Chocolate

Wednesday, October 5, 2011

Berkenalan dengan pemilik blog

Nama saya Hairunniswa Jamil, seorang surirumah, isteri kepada En. Ahmad Nazmi yang agak handsome, ibu kepada 4 orang anak. yang comel2. Saya pernah bekerja di Telekom Malaysia (1992-2005) dan mempunyai latar belakang pendidikan dalam bidang elektrikal, marketing dan ijazah technology management.

Tengoklah dari gelagat anak2 saya sebab tu saya memilih untuk berhenti kerja, kesian diorang kalau saya keluar pagi balik petang. Saya cuba asuh dan didik mereka dengan tangan sendiri dan sentiasa mohon pertolongan Allah agar mereka bakal menjadi anak yg soleh solehah dan insan yang berguna kepada agama, ibubapa,bangsa dan negara.

No comments:

Post a Comment